Servis Süreçleri

Randevu Süreci

Servise gelmeden önceki kolaylık “Randevu Süreci”

Servis öncesinde Servis Kabul Sorumlusu ile temasa geçerek randevu almanız, servislerimizin size daha hızlı ve kaliteli hizmet sunmasına olanak tanır.
Randevu alırken zaman kaybınızı en aza indirgemek için ruhsat, servis bakım defteri ve aracınızın km bilgisini hazır bulundurmanızda yarar vardır.
Randevunuza gecikmeniz veya gelememe durumunuz söz konusu olursa, “Servis Kabul” ile temasa geçerek, durumunuzu bildirmenizi rica ederiz.

Servis Kabul

Aracınız ile Servis Kabul’e geldiğiniz zaman

Aracınızı otopark sorumlusunun yönlendireceği “Müşteri Otopark”ına park etmenizi rica ederiz.
Randevu alarak gelmeniz durumunda, Servis Kabul Sorumlusu’na isminizi ve randevunuzu hatırlatarak, Müşteri Danışmanı’na yönlendirilmek istediğinizi belirtiniz.
Randevusuz geldiyseniz, Servis Kabul Sorumlusu servisin uygunluğunu kontrol ederek, sizi en kısa sürede Müşteri Danışmanı ile görüştürmek üzere bekleme salonuna yönlendirecektir.
Müşteri Danışmanı’nızı beklerken Servis Kabul Sorumlusu’na vereceğiniz araç kullanım ve araç ile ilgili şikayet bilgileri, Müşteri Danışmanı ile yapacağınız görüşmeyi daha verimli kılacaktır.

Aktif Araç Kabul

Müşteri danışmanınız ile “Aktif Araç Kabul”

Müşteri Danışmanı’nız ile aracınızın başında bakım ile onarım taleplerinizi veya şikayetlerinizi aktardığınız “birebir” servis görüşmesine “Araç Kabul” hizmeti denir. Bu esnada iş emri üzerinde bakım ve onarım talepleriniz ve şikayetleriniz kayıt altına alınır.
Araç üzerindeki aksesuar, şahsi eşya ve yakıt miktarı bilgilerinin iş emrine kaydedilmesinden servisimiz sorumlu olup, iş emrini kontrol etmenizi rica ederiz. 
Müşteri Danışmanı’na vereceğiniz her ek bilgi (yapılan eski işlemler dahil), aracınızdaki arızanın hızlı bir şekilde giderilmesine katkıda bulunacağı gibi, ciddi arızalara yol açabilecek sorunların önceden tespitini de kolaylaştırır.
Müşteri Danışmanı ile birlikte şikayetiniz veya talebiniz dışında, araç üzerinde ilave kontrollerin yapılmasına “Aktif Araç Kabul” hizmeti denir. Tespit sonrası, olası onarımlara onayınıza istinaden sürüş güvenliğiniz garanti altına alınır, aracınızın uzun ve ekonomik kullanım şartları sağlanır. 
Araçların bakım ve onarımı esnasında sizin güvenliğinizi tehlikeye atmamak, atölye çalışanlarımızın ise verimliliğini düşürmemek için, atölye içerisine girilmemesini tavsiye ederiz.
Araç Kabul sürecinin sonunda, tahmini teslim zamanını öğrenebilirsiniz.

Araç Teslimatı

Aracınızı teslim alırken;

Servis, aracınızı teslim etmeden önce son kontrol işleminden geçirir. Son kontrolde, aracınızda iş emrinde mutabık kalınan servis işlemlerinin gerçekleştirilip gerçekleştirilmediğine bakılırken, aracınızın sürüş güvenliği genel kontrolü de yapılır.
Aracınızı servis atölyesinden teslim alan Müşteri Danışmanı’nız, iş emrine uygun olarak gerçekleştirilen işlemler hakkında size bilgi verir, kesilecek hizmet faturası ile ilgili detayları aktarır. Bu esnada aracınızı kontrol etmenizi, memnun kalmadığınız veya açıklanmasını istediğiniz durumları bildirmenizi rica ederiz. Müşteri Danışmanı’nız onayınızdan sonra fatura ve kapı çıkış belgesi işlemleri için sizi vezneye yönlendirecektir.
Garanti kapsamı dışındaki onarımlarda değiştirilen yedek parçalar, servis işlemi sonrasında size teslim edilir. Teslim alınmayan parçalar 7 gün sonra imha edilir. Garanti kapsamında yapılan işlemlerde ise değişen yedek parçaları arzu ederseniz görebilirsiniz.
Servis kabul, servis işlemleri ve servis hizmeti esnasında veya sonrasında oluşan her türlü memnuniyetsizliğiniz ve önerileriniz için her yetkili servisimizde bulunan Müşteri İlişkileri Sorumlusu ile temasa geçebilirsiniz.
Satış Sonrası Hizmetler organizasyonumuz Müşteri İlişkileri Yönetimi’ni online olarak işletmektedir. Müşteri İlişkileri Sorumlusu’na aktardığınız tüm memnuniyetsizlikler, öneriler ve yorumlar online sistemler üzerinden Mercedes-Benz Türk A.Ş. tarafından takip edilebilmekte ve özenle değerlendirilmektedir.

Dijital Servis Defteri

Aracınızın servis/bakım tarihçesine ulaşmak hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Mercedes-Benz marka hafif ticari araç sahibi müşterilerimize daha güvenilir, daha şeffaf, daha konforlu bilgi ve belgeler sunabilmek ve yapılan bakım, kaporta, agrega işlemlerini elektronik ortamda kayıt altına almak amacıyla Mercedes-Benz, Dijital Servis Defteri’ini (Digital Service Booklet - DSB) geliştirmiştir. Dijital Servis Defteri ile birlikte aracınıza ait tüm detaylı servis rapor ve işlemleri aracınızın ömrü süresince veritabanımızda güvenilir bir şekilde muhafaza edilmektedir. Aracınızı satmak istediğiniz zaman, aracınıza ait son güncel dijital servis raporunu bulundurmanızı tavsiye ediyoruz. Servis kitapçığınız veya son dijital servis raporunuz kaybolsa dahi içinizi ferah tutun, yetkili servislerimizden birine gitmeniz durumunda, detaylı raporunuzu size sunmaktan büyük memnuniyet duyarız.

Dijital servis defteri, Eylül 2013’ten sonra Türkiye pazarı için üretilen tüm Mercedes-Benz hafif ticari araçlar (Yeni Sprinter, Viano, Vito, Citan)için mevcuttur.
Dijital Servis Defteri’nin sunduğu bazı avantajlar;
Servis kitapçığının kaybolma ihtimaline karşı daha fazla güvenlik ve ulaşılabilirlik
Yurtdışına çıktığınızda ya da yetkili servisiniz değiştirdiğinizde daha fazla konfor
Aracınızın ikinci el değerini muhafaza edin